24 februari deel 3 - Reisverslag uit Ko Pha-Ngan, Thailand van Stephany Bergen - WaarBenJij.nu 24 februari deel 3 - Reisverslag uit Ko Pha-Ngan, Thailand van Stephany Bergen - WaarBenJij.nu

24 februari deel 3

Door: Stephany

Blijf op de hoogte en volg Stephany

08 Maart 2016 | Thailand, Ko Pha-Ngan

Ja er is nou eenmaal veel gebeurd op 24 februari! Bij jullie thuis ook?

Ik ga jullie voorstellen aan B, een meisje uit Engeland met een hele moeilijke naam en daarom stelt ze zichzelf voor als B. Ze is de jongste van de groep, 19 jaar en een typisch Engels meisje, ze is niet heel slank, heeft een lijkbleke huid, beetje wat rondere neus, weinig kin en ze eet het liefst de hele dag aardappelen bonen en toast! B is best rustig wat uitgaan betreft ze danst niet echt, ze geniet wel maar op haar manier, van een afstandje. Deze avond was anders, B had besloten van god los te zijn! Ze dronk shotjes (in haar eentje) aan de bar, ze dronk buckets met coctails en Priscilla had al een paar balonnetjes op, dit zijn balonnen met lachgas. B zach Pris bezig en wilde ook een ballon. Priscilla doet het thuis ook dus ze weet wat het is en wat de effecten zijn, alleen zijn de Thaise balonnen wat groter! Met lachgas kan je beter gaan zitten want je wordt duizelig maar moet door blijven ademen, in en uit in de ballon totdat je bijna geen adem meer hebt en denkt dat je weg gaat vallen, daarna heb je ongeveer een minuut (of wat langer, verschilt per persoon) een zweverig gevoel.
B had twee balonnen gehaald en heeft ze met Priscilla een balonnetje gedaan. Ik zei dat ze maar op het strand moest gaan zitten waar het wat rustiger was en naar de zee moest kijken, ik zou naast haar zitten en dan zou alles goed komen. Priscilla lukte het niet de ballon in een keer te doen, was te sterk maar B, de onervaren, zoog de ballon in een keer op! Ze was pretty stoned, alles was goed gegaan ze vond het heerlijk en voelde zich heerlijk. Ze heeft de hele avond gedanst, nog meer alcohol op en is veilig naar huis gegaan.
De ballon had andere effecten op Priscilla haha! Ze heeft touw gesprongen, dat brandende touw! En ze had zin in wat aandacht van mannelijk schoon. Ik kreeg de opdracht een man aan de wijzen en zij zou haar spel gaan spelen. Een jongen met een pet op leek mij geschikt en inderdaad, na oogcontact zoeken, hard to get spelen, "toevallig" bij elkaar in de buurt staan en de beste dansmoves uit de kast te halen, bleek het een match made in heaven te zijn! Na een romantisch avondje voor Pris en een ontzettend komisch avondje voor Emma en mij, dat wij heerlijk deze poppenkast hebben kunnen aanschouwen, zijn wij ook lekker terug naar Het hotel gegaan. De volgende dag heb ik geen idee van wat we daarna gedaan hebben maar B was ziek..

Tags: beachparty, B

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Stephany

Mijn naam is Stephany, ik heb 8 jaar in kapsalons gewerkt als kapster en heb altijd gedacht dat dit mijn bestemming zou zijn. Langzaam sloop het er in dat dit idee mij benauwde. Ik wilde mij nog niet vast pinnen op een en dezelfde plaats, hetzelfde land en dezelfde mensen. Ik wil gaan reizen! Ik wil zien wat er nog meer is in de wereld, waar ik kan helpen en waar nog wel de mooie dingen van de natuur in tact gehouden worden! In december 2014 heb ik een vaste baan aangeboden gekregen in de kapsalon waar ik werkte. Mijn derde contract werd verlengt en werd het een vaste. Helemaal top in deze economie waar menig mens heel wat voor over zou hebben. Ik wist niet goed wat ik ermee moest. Ik ging er vanuit dat ik, net als de rest van Nederland, moest zoeken naar een nieuwe baan dus ik zag mijn kans te reizen! Balen dus. Mijn collega is het gelukt zwanger te worden wat ze heel graag wilde en ik besloot na het zwangerschapsverlof mijn vleugels te spreiden. Ik heb na de kapsalon nog 3 maanden op school gewerkt als kappers docente en inmiddels werk ik bij het surf en snowboard merk Brunotti, zij geven mij de kans te werken en te reizen, top!! In oktober 2015 nam ik ontslag van mijn vaste baan om mijn ambities en wilde dromen te volgen, nu, begin 2016, start mijn eerste reis! Veel leesplezier, Liefs DreamCatcher.

Actief sinds 27 Jan. 2016
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 7902

Voorgaande reizen:

18 Februari 2016 - 29 Maart 2016

Mijn eerste lange reis

Landen bezocht: