Dag 3 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Stephany Bergen - WaarBenJij.nu Dag 3 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Stephany Bergen - WaarBenJij.nu

Dag 3

Blijf op de hoogte en volg Stephany

21 Februari 2016 | Thailand, Bangkok

Dag 3
Lieve lezers
Gisteren zijn we gaan eten in een Thais restaurant en ik heb heerlijk gegeten! Priscilla en ik begonnen met een klein bordje parat te delen, gewoon omdat het kan haha en daarna heb ik heerlijke noodles met kip en groenten op, na het diner zijn we naar een rooftop bar geweest waar een bandje rock muziek speelde en waar iedereen kon mee zingen. Ik kwam iets later de bar binnen dan de rest (ik mocht mijn flesje water niet mee naar binnen nemen en als echte hollander zeg je natuurlijk niet oke ja hier heeft u 'm, gooi maar weg. Nee ik zei oke ik gooi die halve fles wel even achterover! Zonde om weg te gooien! Eenmaal binnen zag ik dat iedereen aan een lange tafel zat! Kom zitten! We schuiven op! Nee dankje ik sta liever! Een band die rock muziek speelt hallo! Al snel volgde de rest en aan het einde van de avond stond heel de groep mee te bleren te dansen en te springen, super avond!!! Daarna nog een buiten barretje waar we war bleven hangen door de muziek waar ik Bepheney tegen kwam die 15 jaar in gouda gewoond heeft dus natuurlijk ook nog even op de foto.
In ons motel aangekomen hebben we zelf wat muziek op gezet, ik mijn telefoon gepakt voor de Wi-Fi en thuis bericht en hebben we nog leuk nagekletst. Nu ga ik mij klaar maken voor het ontbijt, daarna krijgen we een massage en kan je kiezen uit thaise of olie maar thaise lijkt pijnlijk als ik ze op straat bezig zie maar olie schijnt weer te zacht te zijn. Ja op verzoek krijg je happy end hahaha! Na de masage gaan we de 12 uur durende nacht trein in.

Tot straks!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Stephany

Mijn naam is Stephany, ik heb 8 jaar in kapsalons gewerkt als kapster en heb altijd gedacht dat dit mijn bestemming zou zijn. Langzaam sloop het er in dat dit idee mij benauwde. Ik wilde mij nog niet vast pinnen op een en dezelfde plaats, hetzelfde land en dezelfde mensen. Ik wil gaan reizen! Ik wil zien wat er nog meer is in de wereld, waar ik kan helpen en waar nog wel de mooie dingen van de natuur in tact gehouden worden! In december 2014 heb ik een vaste baan aangeboden gekregen in de kapsalon waar ik werkte. Mijn derde contract werd verlengt en werd het een vaste. Helemaal top in deze economie waar menig mens heel wat voor over zou hebben. Ik wist niet goed wat ik ermee moest. Ik ging er vanuit dat ik, net als de rest van Nederland, moest zoeken naar een nieuwe baan dus ik zag mijn kans te reizen! Balen dus. Mijn collega is het gelukt zwanger te worden wat ze heel graag wilde en ik besloot na het zwangerschapsverlof mijn vleugels te spreiden. Ik heb na de kapsalon nog 3 maanden op school gewerkt als kappers docente en inmiddels werk ik bij het surf en snowboard merk Brunotti, zij geven mij de kans te werken en te reizen, top!! In oktober 2015 nam ik ontslag van mijn vaste baan om mijn ambities en wilde dromen te volgen, nu, begin 2016, start mijn eerste reis! Veel leesplezier, Liefs DreamCatcher.

Actief sinds 27 Jan. 2016
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 7858

Voorgaande reizen:

18 Februari 2016 - 29 Maart 2016

Mijn eerste lange reis

Landen bezocht: