28 februari - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Stephany Bergen - WaarBenJij.nu 28 februari - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Stephany Bergen - WaarBenJij.nu

28 februari

Door: Stephany

Blijf op de hoogte en volg Stephany

08 Maart 2016 | Thailand, Koh Tao

Zondag 28 februari 2016, Koh Tao.
Vandaag vroeg uit bed om te gaan suppen (stand up paddle boarding) met Priscilla omdat we daarna om 13 uur naar Nang Yuan zouden gaan ofwel het eiland waar de film The Beach is opgenomen met Leonardo Dicaprio. Suppen was lekker! Zijn een mooi stukje gaan varen naar de rotsen en weer terug, even een stukje zen gepakt. Hierna dus naar Leo's eiland.. aangekomen moest je intree betalen! Het was inderdaad net zon attractie, zelfs de steiger was nep! Oud gemaakt weet je wel. Het drinken wat we bij hadden moesten we inleveren, alle flesjes water die we net gekocht hadden.. thanx reisleider Harry dat je hier ook al niet van op de hoogte was want daarna werdt ons verteld dat het eiland gesloten was. Hoe kan een eiland nou gesloten zijn?? Dat kan dus gewoon wegens reparatie werkzaamheden.. dus wat er over bleef waren de restaurantjes en een smal strookje strand vol met verbrande toeristen.. ik had mijn snorkel bij en ben het water in gegaan wat bom vol zat met vissen! Brutale vissen zelfs want waarvan ik dacht dat iemand van onze groep (een mens) een hap beweging met haar hand maakte op mijn been.. ik boven water kwam en er totaal geen mensen om mij heen waren moest het toch echt een vis geweest zijn! Ik rapido het water uit, laat maar! Ik hoef al niet meer te zwemmen!! Ben ik tussen de gestrande zeeleeuwen op handdoekjes gaan liggen en heb ik een boek uit het hotel gelezen. Na anderhalf uur zijn we terug naar ons eiland gegaan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Stephany

Mijn naam is Stephany, ik heb 8 jaar in kapsalons gewerkt als kapster en heb altijd gedacht dat dit mijn bestemming zou zijn. Langzaam sloop het er in dat dit idee mij benauwde. Ik wilde mij nog niet vast pinnen op een en dezelfde plaats, hetzelfde land en dezelfde mensen. Ik wil gaan reizen! Ik wil zien wat er nog meer is in de wereld, waar ik kan helpen en waar nog wel de mooie dingen van de natuur in tact gehouden worden! In december 2014 heb ik een vaste baan aangeboden gekregen in de kapsalon waar ik werkte. Mijn derde contract werd verlengt en werd het een vaste. Helemaal top in deze economie waar menig mens heel wat voor over zou hebben. Ik wist niet goed wat ik ermee moest. Ik ging er vanuit dat ik, net als de rest van Nederland, moest zoeken naar een nieuwe baan dus ik zag mijn kans te reizen! Balen dus. Mijn collega is het gelukt zwanger te worden wat ze heel graag wilde en ik besloot na het zwangerschapsverlof mijn vleugels te spreiden. Ik heb na de kapsalon nog 3 maanden op school gewerkt als kappers docente en inmiddels werk ik bij het surf en snowboard merk Brunotti, zij geven mij de kans te werken en te reizen, top!! In oktober 2015 nam ik ontslag van mijn vaste baan om mijn ambities en wilde dromen te volgen, nu, begin 2016, start mijn eerste reis! Veel leesplezier, Liefs DreamCatcher.

Actief sinds 27 Jan. 2016
Verslag gelezen: 228
Totaal aantal bezoekers 7851

Voorgaande reizen:

18 Februari 2016 - 29 Maart 2016

Mijn eerste lange reis

Landen bezocht: