27 februari - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Stephany Bergen - WaarBenJij.nu 27 februari - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Stephany Bergen - WaarBenJij.nu

27 februari

Door: Stephany

Blijf op de hoogte en volg Stephany

08 Maart 2016 | Thailand, Koh Tao

Zaterdag 27 februari 2016, Koh Tao
We zouden een boot tocht krijgen maar die is afgezegd wegens slecht weer.. de meiden en ik hebben het roer zelf in handen genomen en hebben er een beauty dagje van gemaakt! We hebben dessert ontbeten, ik had gefrituurde banaan met chocolade ijs en chocolade saus en een blueberry shake, daarna zijn Emma Chantelle Pris en ik gaan winkelen, heb ik mijn nagels laten doen en zijn hun in de tussentijd gemasseerd! S'avonds zijn we naar een ladyboy show geweest... ik denk dat dit voor zich spreekt maar voor diegene die hier geen beeld bij hebben.. ladyboys zijn ontzettend trots dat ze ladyboy zijn, is ook volledig geaccepteerd in Thailand, je hoeft niet eens een dames stem op te zetten! Ladyboys zijn mannen met silicone borsten, meestal dragen ze een pruik en sommige hebben hun eigen haar lang laten groeien en dan meestal geverfd. Sommige zijn ontzettende relnichten, teveel make-up te vrouwelijk willen doen, andere zijn gewoon stille muurbloempjes, dit zijn meestal de mooiste waarvan je niet eens gelooft dat ze mannen zijn! Sowieso hebben de meeste jonge (leeftijd inschatten is hier heeel moeilijk, jong is van 19 t/m 30 schat ik) Thaise mensen al kinder lichaampjes, ze zijn niet zo lang, zijn behoorlijk iel en hebben allemaal maatje xxs dus het is in onze westerse ogen al snel dat ze op een "meisje" lijken. Hoe meer de relnicht zichtbaar verbouwd is met borsten botox en over de top galajurken en hoge hakken, hoe meer roem ze krijgt. Het wil zeggen dat ze rijk is anders had ze het niet kunnen betalen. Dit zijn vaak ook echt de lelijkste! En zeker willen toeristen juist met die types op de foto! Maar dat zien hun dus als compliment. Ik heb een foto van Priscilla en Milou met de rijkste draak van de avond haha!
Heb ik al eens vermeld dat Thaise vrouwen rond hun veertigste een beugel nemen om er zo jonger uit te zien? En vandaag waarschijnlijk ook hun verschrikkelijk kleding met kinderlijke hello kitty printjes, om het jeugdig te maken. Oja tijdens het winkelen heb ik TOMS schoenen gekocht!!! Ik ben gek op dit "one for one" merk! Koop ik een paar schoenen dan krijgen kinderen in een ontwikkelingsland ook een paar!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Stephany

Mijn naam is Stephany, ik heb 8 jaar in kapsalons gewerkt als kapster en heb altijd gedacht dat dit mijn bestemming zou zijn. Langzaam sloop het er in dat dit idee mij benauwde. Ik wilde mij nog niet vast pinnen op een en dezelfde plaats, hetzelfde land en dezelfde mensen. Ik wil gaan reizen! Ik wil zien wat er nog meer is in de wereld, waar ik kan helpen en waar nog wel de mooie dingen van de natuur in tact gehouden worden! In december 2014 heb ik een vaste baan aangeboden gekregen in de kapsalon waar ik werkte. Mijn derde contract werd verlengt en werd het een vaste. Helemaal top in deze economie waar menig mens heel wat voor over zou hebben. Ik wist niet goed wat ik ermee moest. Ik ging er vanuit dat ik, net als de rest van Nederland, moest zoeken naar een nieuwe baan dus ik zag mijn kans te reizen! Balen dus. Mijn collega is het gelukt zwanger te worden wat ze heel graag wilde en ik besloot na het zwangerschapsverlof mijn vleugels te spreiden. Ik heb na de kapsalon nog 3 maanden op school gewerkt als kappers docente en inmiddels werk ik bij het surf en snowboard merk Brunotti, zij geven mij de kans te werken en te reizen, top!! In oktober 2015 nam ik ontslag van mijn vaste baan om mijn ambities en wilde dromen te volgen, nu, begin 2016, start mijn eerste reis! Veel leesplezier, Liefs DreamCatcher.

Actief sinds 27 Jan. 2016
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 7841

Voorgaande reizen:

18 Februari 2016 - 29 Maart 2016

Mijn eerste lange reis

Landen bezocht: