Dag 2 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Stephany Bergen - WaarBenJij.nu Dag 2 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Stephany Bergen - WaarBenJij.nu

Dag 2

Blijf op de hoogte en volg Stephany

20 Februari 2016 | Thailand, Bangkok

Hee lieve mensen thuis!
Vandaag is dag 2, gisteren avond zijn we gaan eten in een Indisch restaurant en hebben we jenga gespeeld, op deze manier heel leuk de groep leren kennen, nu was eindelijk iedereen compleet. Na het eten nog even gelopen over koh San road en een drankje gegaan, om 1 uur zijn we op tijd naar huis gegaan en hebben we de rest van de groep achter gelaten.

Slapen was verschrikkelijk warm maar toen ik eenmaal sliep en mij over de gedachten van de beestjes in bed heen gezet heb sliep ik heerlijk! In mijn bugsheet en op mijn vliegtuig nek kussentje haha ik ga echt niet op dat kussen liggen!

Vanochtend om half elf uit bed en gaan ontbijten, leuk, een Thaise menu kaart.. de rest van de groep had een bord met fruit, doe maar het zelfde leek mij het makkelijkste. Ik weet niet hoe hun leven maar na dat bordje was ik nog steeds leeg, het was zo verschrikkelijk heet buiten en ik had echt energie nodig om te overleven! Ik bestelde fruit met kwark en muesli en dat vulde ontzettend! Dus met een overvolle buik de hitte in, we gingen met een longtail boat naar de tempels, longtail was heerlijk! Windje en in de schaduw! Daar kan mijn huid wel tegen! De tempels waren oké.. de eerste was mooi en interessant, ik ben gezegend door een monnik en ik heb een touw armbandje om gekregen die ik niet af mag doen maar de tweede tempel was verschrikkelijk! Zo toeristisch!

Na de tempels zijn we Bangkok centrum in gegaan voor de markt en zijn we op terras gaan zitten met deep house muziek waar onze Engelse mensen gek op zijn! Er is op straat gedanst midden in een drukke winkel straat, mensen stopte en gingen filmen, echt super leuk! Daarna nog even winkelen en nu gaan we bijna eten. Straks even snel douchen en dan gaan we naar een thais restaurant. Nu zit ik nog op de binnenplaats van het hostel.

Morgen krijgen we een massage en om 15 uur gaan we naar de trein, om 17 uur vertrekt de trein en om 5 s'ochtends worden we gewekt en dag 4 zitten we in een natural park aan een meer, zonder Wi-Fi!

Ik ga mij klaar maken voor deze avond!
Liefs dc

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Stephany

Mijn naam is Stephany, ik heb 8 jaar in kapsalons gewerkt als kapster en heb altijd gedacht dat dit mijn bestemming zou zijn. Langzaam sloop het er in dat dit idee mij benauwde. Ik wilde mij nog niet vast pinnen op een en dezelfde plaats, hetzelfde land en dezelfde mensen. Ik wil gaan reizen! Ik wil zien wat er nog meer is in de wereld, waar ik kan helpen en waar nog wel de mooie dingen van de natuur in tact gehouden worden! In december 2014 heb ik een vaste baan aangeboden gekregen in de kapsalon waar ik werkte. Mijn derde contract werd verlengt en werd het een vaste. Helemaal top in deze economie waar menig mens heel wat voor over zou hebben. Ik wist niet goed wat ik ermee moest. Ik ging er vanuit dat ik, net als de rest van Nederland, moest zoeken naar een nieuwe baan dus ik zag mijn kans te reizen! Balen dus. Mijn collega is het gelukt zwanger te worden wat ze heel graag wilde en ik besloot na het zwangerschapsverlof mijn vleugels te spreiden. Ik heb na de kapsalon nog 3 maanden op school gewerkt als kappers docente en inmiddels werk ik bij het surf en snowboard merk Brunotti, zij geven mij de kans te werken en te reizen, top!! In oktober 2015 nam ik ontslag van mijn vaste baan om mijn ambities en wilde dromen te volgen, nu, begin 2016, start mijn eerste reis! Veel leesplezier, Liefs DreamCatcher.

Actief sinds 27 Jan. 2016
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 7847

Voorgaande reizen:

18 Februari 2016 - 29 Maart 2016

Mijn eerste lange reis

Landen bezocht: