Thailand - Reisverslag uit Doha, Qatar van Stephany Bergen - WaarBenJij.nu Thailand - Reisverslag uit Doha, Qatar van Stephany Bergen - WaarBenJij.nu

Thailand

Door: Stephany

Blijf op de hoogte en volg Stephany

18 Februari 2016 | Qatar, Doha

Hai allemaal!
Het is zo ver mijn reis is begonnen! Heb op Schiphol al mijn eerste stukje proberen te typen en uit aan het vogelen geweest hoe het werkt maar via mijn telefoon lukt dus niet , ik moet het met de tablet van Andrew doen. Dood eng zo'n tablet ik denk dat ik morgen in Bangkok een hoes ga kopen als ik er een tegen kom.

We hebben nu de tussenstop in Qatar op het vliegveld Doha, 2 en half uur wachten ipv 2 uur omdat we sneller gevlogen hebben. De eerste 6 uur durende vlucht is in ieder geval voorbij gevlogen! Ik had een muziekje op en wat kunnen slapen, niet eens gebruik gemaakt van het tv scherm in mijn stoel waar ik alle nieuwe films op had kunnen zien.
Kom maar op met deel 2! We hebben de chillzones op het vliegveld gevonden voor de terugweg dus dat is ideaal! Dan kom ik makkelijker de 8 uur wachten door als ik super afgetraind terug naar NL kom ;)
Ik ga nu nog even een stukje lopen en dan over tien minuten al weer
inchecken op de volgende vlucht.

Bye xxx

  • 20 Februari 2016 - 15:54

    Jan En Nel Tiberius:

    Hoi Stephany,
    Wij volgen jullie hoor. Wat een ervaringen allemaal. En dat terwijl het hier buiten koud en nat en guur is.
    Wij hoesten en proesten wel! Geniet ervan en doe de groetjes aan Patricia (PRISCILLA bedoel ik, maar de begrijpt ze wel haha.)



Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Stephany

Mijn naam is Stephany, ik heb 8 jaar in kapsalons gewerkt als kapster en heb altijd gedacht dat dit mijn bestemming zou zijn. Langzaam sloop het er in dat dit idee mij benauwde. Ik wilde mij nog niet vast pinnen op een en dezelfde plaats, hetzelfde land en dezelfde mensen. Ik wil gaan reizen! Ik wil zien wat er nog meer is in de wereld, waar ik kan helpen en waar nog wel de mooie dingen van de natuur in tact gehouden worden! In december 2014 heb ik een vaste baan aangeboden gekregen in de kapsalon waar ik werkte. Mijn derde contract werd verlengt en werd het een vaste. Helemaal top in deze economie waar menig mens heel wat voor over zou hebben. Ik wist niet goed wat ik ermee moest. Ik ging er vanuit dat ik, net als de rest van Nederland, moest zoeken naar een nieuwe baan dus ik zag mijn kans te reizen! Balen dus. Mijn collega is het gelukt zwanger te worden wat ze heel graag wilde en ik besloot na het zwangerschapsverlof mijn vleugels te spreiden. Ik heb na de kapsalon nog 3 maanden op school gewerkt als kappers docente en inmiddels werk ik bij het surf en snowboard merk Brunotti, zij geven mij de kans te werken en te reizen, top!! In oktober 2015 nam ik ontslag van mijn vaste baan om mijn ambities en wilde dromen te volgen, nu, begin 2016, start mijn eerste reis! Veel leesplezier, Liefs DreamCatcher.

Actief sinds 27 Jan. 2016
Verslag gelezen: 220
Totaal aantal bezoekers 7842

Voorgaande reizen:

18 Februari 2016 - 29 Maart 2016

Mijn eerste lange reis

Landen bezocht: